Going back to Ravepartying

Diary / Permalink / 0


Jag har forut varit en ravepartyer från jag var 16-23... Jag hade Kjenslan att mina party friends var på veg till barn Ock marriage så jag hoppade AV ock gikk min veg. Jag resade för att rista av mej side effects av behandling från sjukhuset som var för min klarsynte frågan. Jag ble Clearvoyant i 2004 ock fikk min första Reiki energy Som 17. Då jag var 4 är eldre fick jag Klarhörande. Då jag var 19 fikk jag third eye chakraball. Ock nu kunde jag se ock föla inspirasjon. Jag fekk ny signatur. Ny energy via door-Knobs. ock jag var mej själva. Nytt steg. Nya ögon. Nytt kart. 

Jag visste inte hur handtera fortsättelsen. Jag blev tvangs medisinerad. Er ennu det. Och jag vil bara ha njua Chakraballs men det gis inte när jag frågar. Jag har med det beslutet att Ravepartye istäIlet. 

Nånting måste hända. Jag Kjeds och medicineras åt helvete. så nånting som får mej motiverad och Rask er partying. Fokus på att ha bästa upplevelse. Fokusera kun på det.

Hej Hard trance! Hej happy Hardcore! Hej!
Till top