Sitter her ensam

Diary / Permalink / 0


Så monga ganger har jag undrat på vad jag ska göra idag. Vad skal jag ta mej til. Vad ska jag göra. Jag er kidnappad från mit hem, vet inte riktigt hur länge jag har värt här. Men Kanske två månader . Jag blir fortfarande behandlat för den diagnosen jag fick för 13 år sen. Ingen nya utredningar har blivit gjort. Jag tvangs medisineras ock mår bra, men har monga timor att slå ihjäl. Jag har iMac här, ock 3 mobil telefoner. En gava från en vänn ett tid til baks, ock 2 used, nya. En mac air 2011| OCK en Lenovo Ideapad. Jag har byrjat Samla ihop stuff til ett magasin jag jobbar på. Venere, the essence of value heter det. 

Jag lägger mej 21: 00 värje Kveld och söver til 7-8 värje morgon. utan problem med sövnen. på min YouTube laddar jag upp film episoder för min serie: Us. 

Jag läter eller inspiration ock motivation. Jag er så tappad för energi. Det står viljor rundt mej ock njuter fel aligniga Energier dom tar ock njuter framför mej. Jag föler övergräpet ock hör dom njuta tappa mej för energi. Det är derför jag är her. För dom tar på mej på fel vis. Med sin själ. 
 
Till top