snusar ni?

Diary / Permalink / 0
Jag har byrjat snusa for att ha nånting att göra når jag sitter her ensam ock störd. Jag gillar Epok som har hvite post ock smakar jag gille er Tropic nr 5, Liquorice nr 4, ock Rouge. Huskar inte hvilket nr det är. Men. Sjit billig brus också har jag anskaffa mej. First Price. Appelsinbrus uten sukker. The typical hospital room. Ett Illustrert Vitenskap, 5 packar snus.  Antibacterial handspring som ej måste drikkes. 3 telefoner. 2 bärbara pcor. Ock en Imac. Rumspray, ock knityarn. Jag lagar ett blanket just nu. Nånting måste man ju finna på ock göra. 

3 stk. body lotion. Ock lite lös Candy. Ett ringljus jag tänkte att bruka til makeup live sending på Younow, men nu får jag inte vära online på live sending för jag er på sjukhuset. Aha... 

Jag trenger motivasjon.  Jag finner så mycket som en enda reminder vad positivt er.  Inget mer. Vad er positivt igjen?  

Till top